Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 27 september 2012

Regnkläder från topp till tå och paraply blev det imorse när vi följde Alfons ned till bussen. Ganska mysigt faktiskt. Jag är så glad att jag (och barnen) har bra regnställ!
Torsdagar är det ju bara Alfons som ska iväg, men då han inte vill vänta på bussen själv måste jag väcka de andra två oxå. Arvid är redan supertrött och vill bara mysa, och Astrid (kors i taket) ligger och ser film, "Pippi". Jag törs knappt andas, då kanske hon kommer på att hon inte ska se mer... ;)
 
Imorse kom långkalsongerna fram för mig! Ljuvligt! Det är så bekvämt att ha dem, enkelt att sen bara dra på regnbyxor/ täckbyxor då man ska nånstans. Sist jag var och handlade på coop hittade jag vinter-leggins. Lite tjockare och jättesköna. Och förhoppningsvis blir det inte samma "knähäng" på dem som på vanliga långkalsonger. När jag tog på mig dem i morse kände jag att jag nog kommer att bo i dem till våren... ;)
 
God morgon på er! :)

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Låter som det va mig du beskrev, måste nog undersöka dom där vinterleggingsen på Coop :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det! De är underbara! ...och nu, efter 1½ dags användande är det fortfarande inga "knän" på dem! :)

      Radera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)