Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 18 september 2012

Nu ska jag göra nåt som jag aldrig brukar göra... Alfons och Astrid är på skola/ förskola, och Arvid *pepparpeppar* sover. Så nu ska jag oxå lägga mig och sova en stund. Jag ska helt enkelt strunta i alla måsten som ligger överallt... eller...? Nattens totala uteblivna sömn måste tas igen, lite iaf :) 

2 kommentarer:

  1. Passa på!! Alla måsten finns kvar, de går ingen vart ;) Hoppas nu du gick och la dig. Bättre ett skitigt stökigt hem än en trött och slut mamma <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, jag la mig, och sovde en TIMME!!! :)

      Radera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)