Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 13 september 2012

I eftermiddags så fick jag huvudvärk... Ja, jag skyller på vattnet, för jag har inte alls druckit så mycket idag... som jag borde. Men den här gången funkade det med tre piller och mat, så var den nästan helt borta! :)
 
Astrid fick bestämma middag idag. Egentligen borde hon ju fått göra det igår då det var hennes födelsedag, men det blir som så bråttom med middan när man ska ha kalas på kvällen, så på födelsedagar blir det oftast korv me bröd, det går sabbt och det blir lite disk :) Men iaf, idag fick hon bestämma, och hon ville ha tacos, gott gott! :)
 
Efter middan hade de lekkompis. De lekte "Pomperipossa"... jag försökte få vara med för jag undrar verkligen hur man leker det, men jag fick inte... Sen hamnade vi vid köksbordet allihop med saxar, papper, pennor, tejp, tidningar... Vi klippte och klistrade och hade jättemysigt.
 
Nu har jag pysslat lite själv, och tiden bara sprang iväg. Övriga sover, och så borde jag oxå göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)