Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 14 september 2012

En mysdag blev det av denna dag :) En säkring gick vid lunchtid, och jag försökte fixa det själv, men det började spruta delar från proppskåpet, så jag ringde pappa som kom och lagade det åt mig. Han fick lunch som tack! ;)
 
En snabb sväng till svägerskan i bureå och lämna lite kläder, barnen hann med lite lek oxå.
 
Efter middan var vi bjudna på kalas hos Victor. Grabben fyller 10 år idag, helknasigt... Han är ju stora killen...
 
På tal om stor. Barnen har provat overaller idag för att se om de kan ha fjolårets... men näe... de var för korta i både armar, ben och gren... Så jag ställde dem vid tumstocken. Alfons mätte hela 122 cm, och Astrid 106 cm... Om man läser "klädstorlekar" så är 122 cm 7-8 år. Alfons är ju inte ens fyllda 6 år än... :P
 
Nu ska vi se slutet på "Skavlan"
kram på er

2 kommentarer:

  1. Man borde få lämna in fjolårets och byta upp sig! Tack för påminnelsen att kanske kolla det, E har ju vuxit 5 cm på bara några månader...! :o Ses imorrn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, detvore ju en smart idé! ;)
      Vi är nog som vanligt ute i sista sekund, då det verkar vara ont om storlekar redan...

      Radera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)