Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 28 september 2012

Vid lunch idag ville Astrid att jag skulle dra ned persiennerna
"-Mamma, solen lyser i mina ögon!!!!"
"-Omöjligt, vi har så skitiga fönster att solen inte kommer in!"
"-Jaa... varför torkar du dem aldrig mamma?"
 
För att det är det värsta som finns... Men de är verkligen bedrövliga, jag skäms över dem... Jag tänkte idag att jag kanske borde göra det... men jag räknade att det blir 16 rutor per fönster som ska torkas och skrapas... Och helst ska det ju inte vara några ränder sen heller... Nej usch och fy... Jag drar kanske ned persiennerna iaf, men i annat syfte än att solen inte ska skina in... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)