Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 20 september 2012

Pärlplattor. Det byggs pärlplattor till höger och vänster. Och det är ju så kul! Visserligen massor med pärlor på golvet som Arvid gladeligen stoppar i sig, men en pärla är ju inte det värsta man kan äta... ;)
Torsdag. Alfons har varit i skolan idag. Arvid har velat bli buren nästan varje vaken sekund. Astrid vill sysselsättas. Hon satt och skrev ett bra tag idag, och jag är såååååå stolt över henne! Hon är ju ändå bara fyra år.
 
Ändring på matsedeln idag oxå. Det blev pizza idag ist för imorgon. Vi gjorde Panpizza, med bla pepparsalami, och vet ni hur gott det blev??? Super! :)
 
Nu ser jag på "Hela sverige bakar" på "sjuan". Jag har väntat flera veckor på att det skulle börja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)