Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 17 september 2012

 Säkrast med hjälm då man racar med syrran ;)

Imorse tog jag och Arvid en promenad, det var ju jättehärligt ute! Vi gick till Kroknäs och hem igen, jag har skavsår naaanting...
 
Efter middan kom C hit och lekte,d et byggdes pärlplattor så det stod härliga till :)
Arvid har varit gnölig meste hela dagen, jag hoppas så innerligt att han vill sova inatt, för det vill jag!! I lördags så gick jag och la mig kl 21.00, oboy så skönt det var!! Men den sömn jag tog igen då, är redan förbrukad tror jag... eller hur jag nu menade ;)
 
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)