Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 11 september 2012

Den här förmiddagen har vi farit och flängt, jag och Arvid. Först ned till bussen med Alfons, sen skjutsa in Astrid till förskolan. Arvid hade en tid 10.30 på vårdcentralen för 10 månaders kontroll, och det kändes onödigt att fara hem efter vi hade lämnat Astrid, så tanken var att strosa ett tag... Men så ringde de från vårdcentralen och ville att vi skulle komma en timme SENARE! Nej nej... Så vi fick komma direkt efter vi lämnat Astrid ist! :) Sen var vi in en sväng och hälsade på mitt jobb oxå! Kul att träffa dem! :) Se for vi till Hedensbys och lämnade igen nå tapetprover. Sen in och handla på konsum... Nu är vi hemma och har intagit lunch. Jag har 1000 saker att hinna göra innan jag ska in och hämta Astrid igen... Men jag måste bara få sitta och andas en stund... :)
 
För övrigt så gick Arvid igenom dagens besiktning. När vi var klara så sa distriktan: Katarina, stressa inte genom livet, passa på och njut!! ...Ni har tre så fantastiskt fina barn!! (och det förstår väl jag oxå att hon säger till alla, men jag tog iallafall åt mig och sa att vi är jättstolta över dem!! :))
 
Nu vill Arvid ha aktivering :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)