Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 30 november 2010

Skingrat tankarna! :)

Det var vernissage och fika på förskolan idag. Temat var "skrotsaker". Så jag lämnade Astrid hos mormor en stund för att kunna fara. Alfons hade gjort jättefina saker!!

Astrid har fått feber. Hon pekar på ett öra och säger "ajaj", sen pekar hon på det andra örat och säger "näe ajaj". Ett öga har börjat kleta lite på henne... jag hoppas verkligen att hon är bättre imorgon. Vi ska vara hemma då oxå... Men hon är ju som hon är och kan ju inte bara sitta stilla fast att hon är sjuk, det är full fart iaf. Fast lite lojjare är hon ju såklart... min stackars lilla stinta, om jag bara kunde byta med henne! Hoppas att Alfons klarar sig! Han är så snäll med sin syster nu, känner på hennes panna och stryker henne över håret. Nog ska man vara glad om barnen är friska!!!

Tankarna flyger fortfarande omkring... Ikväll har jag iaf haft lite chatt på fejjan som skingrat tankarna ett tag! Tack för det!! :) Nu har jag fikat varm oboy och färsk hällakaka, jag tänkte försöka få mig isäng, men det känns som om det kommer att gå dåligt... ;)

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)