Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 27 juli 2009

Alldeles....

...för tidig morgon... Astrid har gnölat, gråtit, skrikit och vridit sig i stort sett hela natten. Tur att grabbarna är duktiga på att sova iaf! :/

Själv, om jag får klaga lite, så har jag återigen denna huvudvärk... fast nu kanske den har en förklaring, då natten varit som den varit.

Vi hade ju tänkt ut till Bjuröklubb men vi får se hur dagen artar sig, jag menar om Astrid fortfarande inte mår bra utan ska fortsätta gråta såhär och jag inte blir kvitt huvudvärken, så är det inte så kul för nån av oss att bo i husvagn... Men, vi får se!

Robert och Alfons, de sover än... aningens avundsjuk är man ju... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)