Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 6 juli 2009

Nu är vi...

...HUSVAGNSÄGARE!! Yippie så kul! En Smaragd har kommit in i familjen, mycket välkommen!! =) Nu ska den bara städas ordentligt, få lite nya gardiner och en del inventarier...

Mikael och barnen har varit här idag, åt plättar till lunch med oss och busade på. Jag har tagit kort på "dagens påhitt" som givetvis kom från Mikael (vem annars?!) som barnen hade otroligt roligt åt, men jag ska hålla er på sträckbänken ett tag och inte visa de bilderna än!! (ska jag vara ärlig så har jag inte laddat in de bilderna...) Men den som väntar på nåt gott... ;)

Jag virkar och virkar... jag förstår om ni är less på mitt virkande, men det är ju så otroligt roligt! Mitt mål för tillfället är att få klart 10 rutor per dag... det gick bra igår, idag har det inte gått lika bra... men nästan!

Ni har väl inte missat "Prison Break" ikväll!?? det är allra sista säsongen!!! Spännande!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)