Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 2 juli 2009

bassäng

Gomorron!
Igår kväll tömmde jag och Robert våra lungor för att blåsa upp bassängen som jag och barnen var och köpte igår. Och nu tjatar Alfons om att gå ut och bada... tycker att det är lite för kallt än... de behöver ju inte bli mer snoriga... fast de blir säkert ändå...

Igår kväll var jag och stökade fram loppisgrejerna nere på bönhuset, så på
LÖRDAG 4 JULI KL 12.00 är ni välkomna dit på loppis!! Mycke fina grejer!!! =)

Jag var borta i tre timmar och när jag kom hem igen så sovde förvisso barnen, men det såg ut som om en tornado hade dragit fram i huset. Och så såg det inte ut när vi lämnade huset, så det måste ju innebära att jag gör nån liten nytta på dagarna...

Astrid har börjat ställa sig upp lite här och var, så man måste passa henne för det.
Alfons är jätteduktig på att säga till och gå på toaletten nu. Känns otroligt skönt att slippa blöja på honom nu i värmen!! =)

2 kommentarer:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)