Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 30 juli 2009

dåligt... ;)

Hörrni, vilka dåliga blogg-läsare ni har blivit!! ;) Eller nej, förresten, ni kanske inte är dåliga på att läsa, men att lämna spår efter er...! ;P Fast iockförsig, det är ju min blogg så det är ju jag som ska skriva!!?!! =)

Handlat lite idag, varit förbi hos Lasse och Lena där vi fick jordgubbar och smultron, mycket gott!! Alfons fick även ett eget täcke av farfar att ha i husvagnen, så nu kanske jag kan få tillbaka mitt täcke! Han vill ju aldrig ha täcke på sig, så vi köpte inget åt honom, men i husvagnen så vill han ha det!

Middagen åt vi ute idag, korv me bröd, en mycket uppskattad middag, av grabbarna för att de tycker att det är gott, och av mig för att jag tycker att det är enkelt!

Mikaels och mor och far kom förbi en sväng i kväll. Barnen har kört traktor, Alfons klämde stortån i ytterdörren och Astrid klättrade upp för trappen, helt själv! Barn hinner så otroligt mycket! innan vi ens har hunnit bestämma helgens semestertripp så har de hunnit med 11 rackartyg, och minst lika många hyss... ;)
Robert har gått ut för att stöka undan lite, när han kommer in så har jag visst lovat att jag ska klippa honom!

3 kommentarer:

  1. Kommentarer ville du visst ha, vet inte riktigt vad jag skall kommentera... Men ibland är det ganska långt mellan dina inlägg, antar att det är pga alla husvagnstripper. Ha det så bra.

    Mvh P

    SvaraRadera
  2. PS. Mer bilder tack DS.

    Mvh P

    SvaraRadera
  3. *haha*, Tack, nu förgyllde du min kväll!! =)
    Ja, det blir mycke ut me vagnen nu, man måste ju passa på medans det är semester!! =)
    Mer bilder? Ja, då ska jag försöka ordna det!!
    kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)