Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 5 juli 2009

Inga måsten

God Morgon! Lite av en sovmorgon fick vi idag! Astrid vaknade först...

Vi är ju på husvagnsjakt... men det är nog inte meningen att vi ska hitta oss nån husvagn... "men det finns ju massor av vagnar på blocket" tänker ni, (för vi har hört sååå många säga det! ;P) jo, men man vill ju att den ska vara bra oxå, och passa oss... ska man lix förverkliga sin dröm så må man ju tänka sig för... Men, men... nån gång kanske...

Jag har virkat lite nu på morgonen, jag skickade just iväg Robert för att bada våra otroligt lortiga barn, jag hör dem plaska i badkaret! =)

Vet inte iktigt vad den här dagen kommer att bjuda på... skulle ha bakat kubbar... men vi får se. Inga måsten idag tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)