Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 12 juli 2009

grillning!

Robert och Alfons sovde ju i "rally-cross-Ubbes" buss i Klutmark natten till idag, och Astrid sovde hos mamma och pappa då jag var på "bussfest" igår, så jag har sovit alldeles själv inatt... sovmorgon till typ halv tio!!!

Upp och klä sig och fara och hämta Alfons då vi skulle träffa mina mostrar och morbröder med familjer för att grilla och ha trevligt! Gick faktiskt bra att få med mig Alfons hem från rallycrossen! Däremot gick jag bet på att få byta till finkläder på honom... jo, tillslut gick han med på att byta tröja, men inte jobbarbyxorna!!!

Igår kväll fick han vara uppe till SENT, så han har varit jättetrött och inte rolig att vara med idag... han somnade typ halv sju i soffan ikväll...
Astrid däremot har verkligen kommit på det här med att ställa sig upp i spjälsängen... jättekul tycker hon att det är! Igår tog hon sig förresten ur gåstolen... helt plötsligt låg hon på mattan... -ganska nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)