Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 7 juli 2009

Rent Hus

Idag har vi varit hos mormors en stund! =D
Hemma igen så började jag på syningen av husvagnsgardinerna, så nu är det på G!! =)

Och regnet det bara öser ner! Men det är jättebra för allt ute som behöver vatten! Och det är även bra för insidan av huset då det behövs göras en hel del här inne oxå... dock har det inte blivit så mycket gjort....

Har rengjort badkaret och använde "Rent Hus"-knepet; en citron och salt! Och jag må säga att det inte var så tokigt. Om jag bara hade haft energin att gnugga ännu mer hade det nog blivit ännu finare! Men det är iaf en stor skillnad mot för innan!

Nu ska jag packa in oss i bilen, det är våran tur att stå på loppisen i bönhuset och ta betalt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)