Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 26 juli 2009

Bloggen ser konstig ut... från min sida....

Igår var det ju sommarfest!! Den årliga "bäck-festen". Vi hade ju inte direkt vädret på våran sida, men det kom folk iaf och vi hade verkligen jättetrevligt! Tack så mycket för i år, på återseende nästa år hoppas jag!! Barnen sovde hos mamma och pappa och hade skött sig jättebra... sa de iaf! Nu är klockan halv åtta och de har somnat alldeles utmattade i soffan... ja, barnen alltså! ;) Nu sitter jag här och är så godissugen så jag håller på att spricka... men det finns inget hemma... jag får väl ta och ta mig en klick marmelad eller nåt! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)