Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 29 juli 2009

stök och bök

I måndags for vi med husvagnen till Bjuröklubb. Vi har haft jättrevligt! Många kompisar till både barn och vuxna!! =) Vi har hunnit med bla surströmming, grillat, korv och rökta räkor... ungefär det man ska hinna med att äta när man är där! ;)
Idag har det varit som en gryta vid husvagnarna, men nere på stranden har det blåst, nästan kallt! Och då är ju solen ganska farlig, så jag har lite solfrossa nu... flers lager kläder och yllefilt, men det är ändå kallt...
Första natten sovde inte Astrid så gott, och då gjorde ju givetvis inte jag heller det. Jag bar och bar henne, och det var alldeles för varmt i vagnen ... men på morgonen så gick Robert ut med barnen och jag fick sovmorgon ända till halv nio!!! =) nice!

Nu har vi kommit hem med två sovande barn, har en hel del kläder att tvätta, en hög med disk att ta sig igenom och lite annat stök och bök innan vi kan fara iväg igen! =) *I like this life!!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)