Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 8 juli 2009

Usch!

Usch vad jag har blivit dålig på att blogga!!! Men det är ju faktiskt sommar så lite semester ska man väl ha...?! ;)

Idag har vi (med "vi" menar jag jag OCH barnen! =P) sytt gardinerna klara till husvagnen, 24 längder blev det!!! Vi har pysslat ihop två kort, och vi har även tvättat, diskat och dammsugit. När jag stängde av dammsugaren sa Alfons: "Nu har du varit en duktig tjej, mamma"... ja, jag tackar jag, kul att få lite uppskattning för det man gör nån gång! ;)

Robert stannade i Lövånger för att skruva ikväll, så jag tänte bara ta mig en eller kanske två limpmackor till middag, (fanns rester kvar till Alfons =)) men hipps vipps blir man turligt nog bortbjuden på Kinamat!!! =D Mycket gott och trevligt! Tackar så mycket!

Jag har pysslat ihop ett kort ikväll oxå! Jättekul, nu har jag fått använda av de nya grejerna jag köpte i Örviken!! =)

2 kommentarer:

  1. 24 längder?? Gigantisk husvagn eller bara fönster?? =) / Ullis

    SvaraRadera
  2. *haha* 6 fönster (+ 1 litet) två längder i varje fönster!! =)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)