Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 2 juli 2009

Girlsnight!

Medans Alfons och Astrid sovde idag så satt jag och Victor och pysslade.
Victor gjorde ett jättefint kort, alldeles själv.
Faster är stolt!! =)
Vi har varit till Korängesjön och badat med mormor Lizbeth, Victor och Cornelia idag. Kul! När vi for hem fick vi Victor med oss hit, så han och Alfons har kört fyrhjuling!

Alfons och Robert är i Gumboda och kollar på folkrace. Alfons var jättelycklig när jag skjutsade honom till Lövånger, han fick dessutom ha sin ny tryckta tröja med Jannes bil oxå...

Jag och Astrid har varit till Kennys och fikat och pratat, mycket trevligt!

Nu sover Astrid och jag antar att grabbarna blir sena ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)