Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 4 juli 2009

Hur man gör pojkar av män...

Igår kväll var vi på stadsfesten med Mikaels och Ubbes. Alfons fick åka karusell och tyckte att det var jätteroligt! Om jag visste hur man laddade upp bilder från mobilen så skulle ni få se...
Kvällen avslutades hos Ubbes! =)

Idag har jag varit ute och målat lite och sen var jag och Alfons på loppisen här nere. Sprang in och köpte det jag skulle ha och sen ut igen. Ruggit mycket folk var det där! =)

Var till stan en snabbis för att Robert kulle köpa öl, men trot eller ej, systembolaget hade slut öl! Hmm... !!?

Grillat till middag, sen har vi städat och tjollrat. När klockan var sju hittade vi Alfons sovandes i soffan... försökte väcka honom, men det var meningslöst! Astrid somnade en stund senare. Mikalels var förbi en sväng och surrade en stund! =D

Nu ska vi visst se "Repmånad", men Robert sover då... ska nog ta och virka lite!

Sov Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)