Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 11 maj 2010

Äntligen

är jag hemma igen!! Jodå, nog har det gått bra att jobba, men det har kännts tungt... halsen värker än och likaså skallen...

Barnen fick följa med Cornelia med familj efter dagis, först till Vickes skola å fika, och sedan att se när han hade fotbollsträning. De hade garanterat skoj!! Tack snälla!! Sen åt visst de taskmörtarna pizza till middag.. ;) =P Själv tog jag mig en smörgås...

Jag har inte fått upp värmen idag, så nu sitter jag här och myser under filten. Robert diskar (för en gångs skull!! ;)) bort, och när det är klart hoppas jag att han kommer med glassarna jag råkade köpa med hem... Magnum Gold... har ni smakat den?? Inte jag, så jag väntar med spänning!! =)

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att de hade kul och vi lånar dem gärna någon fler gång...
    Japp, jag har smakat den och det är inte alls något större fel på den!! ;-)
    Ha en bra dag! /Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)