Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 27 maj 2010

Den lilla...

...här i huset hinner så himelens mycket... På morgonen är det full fart från det hon slår upp ögonen, Alfons däremot ska ju ligga och mysa, polimasa på och mysa framför Bolibompa ett tag innan man börjar märka nån slags fart på honom. (Med tanke på det så är Astrid betydligt roligare att ha att göra med på morgonen då man ska iväg på dagis!!;)) Medans jag tog mig en välbehövlig dusch imorse hann Astrid tömma blöjpaketEN som stod inne på toan... öppnade igår var de, så det var som en blöj-matta på golvet när jag drog ifrån draperiet... =/ Och testa att få tillbaka dem i påsen igen, OMÖJLIGT!!! Häromdagen hade jag borta henne, då hade hon tagit på sig Affes skor och traskat upp... bemödat sig om att stänga dörren efter sig oxå... *lilla skitunge* ;)

Jag börjar jobba klockan fyra iafton. Snacka om att lämna på dagis när övriga far hem!!! Men jag funderar på att ringa grannen eller faster och höra om de får komma dit en liten stund istället!! Om ingen vill komma hit och vara med dem ett tag??? Någon??? =)
Solen skiner idag, men det verkar blåsigt... Så vad ska vi tro om sommaren, "Urban, Vilhelmina, Blenda, så skola sommaren ända"...

Urban/juni = lite sol, kallt, regn ??????????????

Vilhelmina/juli = kallt, lite regn ??????????????

Blenda/august = sol, lite varmare, blåsigt ?????

Nä, jag tror inte på sånt här egentligen, och jag glömmer från sommar till sommar vad det har varit för väder... men ifjol var det ganska varmt va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)