Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 27 maj 2010

busväder

Vi trotsade blåsten och gick ut på förmiddan. Stod och pratade med grannen ett tag. När hon gått hem sprang Astrid efter henne och hemma hos henne hade Alfons redan gått in... "Jag hälsar på dig!" hade han sagt. *haha* Affe stannade kvar där en stund medans jag tog en protesterande Astrid under armen och gick hem för att börja med lunchen.

Jag tänkte och fnulade ett tag på att fixa barnvakt lite längre så att jag kunde fara till stan för att köpa mössor/vantar/skor till barnen... men jag ideés till slut inte. Och tur var väl det, för nu när jag suttit och tänkt lite, så kom jag på att det finns nog mössor till dem iaf. Jag har för lite bråttom ibland (det är Rönnlunds-ådran ;)) Men jag hejdade ju mig själv oxå!! *klapp på axeln*

Astrid sover, Alfons ser film, jag har bakat kubbar och nu tänkte jag ta fram virkningen innan det är dax att fara till sjået!! (Jag har busat till det lite och lämnat disken... tror ni att det är diskat när jag kommer hem???) =P

2 kommentarer:

  1. Nyfiken att höra hur det gick med disken... är han så underbar att han gjorde det innan du kom hem?!

    Ha en bra dag!
    Många kramar från Th

    SvaraRadera
  2. Han är underbarast!!!! =)

    Vilken osis Nelia har haft med ögat! =/
    Hoppas att du har haft en bra dag me!!
    Kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)