Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 29 maj 2010

Int därri Fransers lägda...

Men hur gnölig får man bli egentligen??? Inte gnöligare än vad Astrid har varit inatt iaf... Hon som skärpt till sig och sovit så bra på nätterna, men icket serru... det har det varit slut om de senaste nätterna. Dessutom stör hon nog Alfons, för han har börjat komma över till våran säng, så fyra stycken trängs vi. Det var ju det här med att de skulle ha haft egna rum... kommer det någonsin att inträffa??

Nu ska jag ta på mig regnkläderna och stövlar och cykla till "Innerts a i Hejtjänn" vet ni vars det är?? ;) Vi ska dra björkrot!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)