Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 11 maj 2010

Lack

Vaknade med halsont, tät näsa och huvudvärk... idag har inte många knop blivit gjorda. Alfons myser och ser "pippi" (äntligen har "alla vi barn i Bullerbyn" flyttat ut ur dvd:n ;)) jag har diskat undan efter gårdagens middagsbjudning. Astrid och jag har målat våra naglar, Astrid lila och mina rosa.
Ska jobba eftermiddag idag, men först en "storträff" med alla avdelningar. Barnen blir på dagis en liten stund. Det jänns inte alls roligt att lämna dem då flera av de andra barnen far hem då...
Nu kommer Alfons och känner lack-lukten... han vill oxå ha lila naglar!! =)

1 kommentar:

  1. Åååå, va jag tycker det är bra att du bloggar om vardagliga saker så att man ibland kan hjälpa till...
    Ska bli så kul att få vara med dina underbara barn en stund!! Victor blir nog glad att få visa upp "sin" skola också...
    Hoppas att din huvudvärk går över och att du inte behöver bli sjuk!
    Sköt om dig, kramar från Therese

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)