Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 24 maj 2010

måndagkväll

En riktig polimasardag har vi haft!! Var ute i kylan på eftermiddan. Vi tog varsin skottkärra (jepp, vi har tre st) och spade och avveckalde vårt gigantiska jordgubbsland!! Jaa... det bestod av sex plantor som gav i snitt 10 gubbar/säsong. =P Nu ska där istället bli morötter och kanske ärtskidor!!! =) Astrid skulle promt ha sina foppa-skor. Hon snubblade, tappade skorna och ramlade... Alfons hjälpte henne upp med kommentarer som "Det ÄR inte lätt att vara liten, lillasyster!!" =)

Robban stannade kvar i Lövånger efter jobbet passade vi på att göra våfflor till middag!! *mumma*

Badkaret har blivit skurat ikväll... ingen rolig sysselsättning, men det blir ju dock fint!! Som tur var fick vi främmen av token från 130 så jag fick sluta med städningen!!! ;)

Jag har varit på en liten cykeltur i regnet. Kikat om jag skulle se nån björn luffs omkring, men icket... =(

Datorn är fortfarande trasig, skärmen är liggandes, så om det är typ tusen stavfel så beror det på att jag inte har sett på skärmen under tiden som jag skriver, och jag ids rent inte titta igenom det nu... =)

Sov så gott!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)