Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 8 maj 2010

Strängnäs

Robban är i Strängnäs på rallycross, jag har jobbarhelg och alldeles fantastiska föräldrar, grannar och svärfars som tar hand om barnen!!! =)Det blev som en miss av mig att jag jobbade den här helgen, jag hade mycket hellre varit hemma och myst med barnen än skyfflat runt dem, men jag tror att jag är ledig eller har semester resterande tävlingshelger!!

Jag är inte så gräsligt mörkrädd som jag trodde att jag skull evara. Jag försökte vara tänkt och sätta in i liten lampa i trappen så att jag skulle se nåt när jag bär upp "potatissäckarna", men jag tror inte att vi har nån ström där... eller?? Men som sagt, det har gått bra, ni ska nog se att jag blir vuxen nån gång oxå!! =P Nu återstår försåss en natt, då inte ens barnen sover hemma... =S

Jag vaknade oläckligt tidigt imorse av att Astrid hoppade och klättrade på mig... försökte få henne att somna om, men förgäves... så det var bara att gå ner med henne och springa upp med "barnvakten" så vi hör när Alfons vaknar, för han har inte kommit på än att han kan gå ner själv...

Astrid bygger tågbana just för tillfället, hon är verkligen en hejjare på det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)