Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 26 maj 2010

Tvättbråk

Tänk att det kan bli ett sådant bråk, skrik och tjaffs för att man inte får "bära ALLT från tvättmaskinen"... Astrid han före och lämnade "bara" två par sockar och en tröja till Alfons att bära till tv-rummet där vi skulle hänga tvätten... Helt otroligt!! Hela disskutionen slutade med att de åkte isäng innan de klöst varandra sönder och samman... Men Astrid har kämpat vidare i sin säng (typ en timme) till alldeles nyss tror jag... det är då tyst nu iaf! Kan oxå innebära hyss från hennes sida, tex slita ut alla kläder från byrån... =S

Har jobbat idag, det är så roligt att jobba, när det är roligt!! Arbetskamrater är A och O!! =)

Robban kom inte hem till middan, så barnen fick sådanna där äckliga ost-fyllda makaroner som de tycker är så goda!! Jag har just ätit upp en filtallrik och en macka av det grövre slaget, det fick bli min middag!

Har inte haft huvudvärk på några dagar nu!!! *Lycka* =)

Nu när barnen somnat ska jag ta och hänga den andra laddningen i tvättmaskinen, UTAN bråk!!;) Sen diska, plocka leksaker och lägga bort kläder... sen ska jag ta fram virkningen som jag köpt garn til idag!!! =) Det finns alltid så många "måsten" innan man får sin "belöning"...

Jag önskar er en supertrevlig kväll!!! Å har ni tråkigt, kan ni ju slå en pling kan vi surra bort en timme eller två!!! ;) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)