Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 12 maj 2010

myror

I födelsedagspresent av Emmlis fick jag bla en "Stimulating Leg Comfort Balm, for heavy and tired legs" i förhoppning o att lindra mitt myrkryp i benen... provade den igår och kan väl inte påstå att myrorna gav sig iväg... men det var ju skönt med lite benmassage iaf!!! =)

Jobbar kväll i kväll oxå... men sen är jag ledig i 4 dagar!!!!! Och bäst av allt är att jag är ledig tre helger på raken nu!!! =)

Nu ska vi gå och baka cupcakes!! Avslutning på slöjdkursen imorgon, och min tur att bjuda!!

Jag önskar er en fin dag!! Var rädda om varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)