Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 24 maj 2010

lix ledig =P

Ledig idag!! =) Vi ser Bolibompa och myser i pyjamas.

I lördags hjälpte vi mor och far att plantera. Riktigt roligt tycker jag, fast att åtta av tio gånger när man tryckte ned spättet, så lät det "kliiiiing" i sten... 16300 plantor ska de ut med... Jag försökte mig på att föreslå att vi skulle göra talldungar, men det gick de inte med på. ;)

Idag verkar det inte bli en lika fin dag som det varit senaste veckan. Så idag kanske man kan komma ikapp här inne lite.

Robban har "min" bil idag, så vi är billösa. Skönt!! =)

Nä, dax att sätta igång den här dagen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)