Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 7 november 2011

Ååå, så glad jag blir av när det är lämnat en kommentar, det blir så mycket roligare att skriva då!! :)

Nä, nu börjar det närma sig, kanske borde ta och packa bb-väskan snart...? Jag hoppas oxå att det går bra för henne att vara utan blöja, hon är ganska stolt själv! :) Bara man kommer ihåg att hon inte ska dricka så mycket på kvällen så ska det nog gå bra! :)

Barnen har haft kompis efter middan. Vid sängdax var Alfons alldeles omöjlig att ha att göra med. Det händer inte särskilt ofta, den biten brukar ju lillasyster stå för ;) Men då "tåget har gått" (som mamma brukar säga) så kan han bli sådär... Men nu sover de iaf så sött och gott! :)

Det är KLADDKAKANS dag idag, visste ni det?? Nä, det visste inte jag heller, men när vi "upptäckte" det så var vi ju bara "tvugna" att baka en, och det går ju så fort och smidigt att göra i micron!! Och barnen var jätteduktiga på att mäta upp ingredienserna och röra om smeten! :)

Vid den dagliga sammsugningen som jag gjorde idag, skulle jag bara snabbdammsuga av ett "hörn" på det lilla bordet i tv-rummet där jag har mina handarbeten (det har en tendens att bli dammigt där...!) och SLUUUURRRRRPPP så hade sjalen som jag nästan var klar med sugits in i dammsugaren!!!!!!! *klantarsel* Jag försökte dra ut den igen, men det var för sent, jag öppnade påsen, men tog bara ut virknålen... sjalen fick stanna kvar... en fin, varm yllesjal till spillo... Men, men, det är bara att göra en ny! :) Jag lär ju inte göra om det iaf... nästa gång hämtar jag dammtrasan! :)

Pysslat en stund ikväll har jag gjort, nu ser jag lite CSI innan det är dags att krypa isäng! :)

S O V G O T T !

1 kommentar:

  1. Man behöver ju inte så mycket i väskan egentligen. Men det kanske är dags att packa den i alla fall :-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)