Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 9 november 2011

Min rara pappa ringde imorse och hörde hur det var, du är för bra du pappa!! Imorse var det inte så tokigt, nu däremot hade jag tyckt att det vore ganska bekvämt med en rullstol... Jag och barnen var en snabbis på stan på förmiddan, de skötte sig så snyggt!! Och den första julklappen är nu inhandlad! Känns mycket bra! Vi var in en sväng på Robbans jobb oxå och lämnade hans telefon som han glömt hemma imorse. Sen för vi som (nästan) vanligt på onsdagar till Edda och badade. Endast 2 timmar denna gång... ;-) Det var inte så mycket folk idag, skönt! Men det var bla en annan mamma där med sina barn, och när vi var i barnbassängen så hoppade mina barn som vanligt från kanten, vilket de får för mig! Men när hennes barn skulle göra det tömde hon nästan bassängen på vatten när hon skulle springa fram för att hindra honom samtidigt som hon skrek det hon hade "NEEEJ,du får inte hoppa därifrån!!" Då blev jag som lite kluven att kanske inte mina heller skulle hoppa... Men sen ändrade jag mig och tänkte att jag bestämmer ju faktiskt över mina... Eller!? Hon tyckte säkert att jag var en jättedålig mamma! :P Blodpudding till middag, givetvis med bacon till!

2 kommentarer:

  1. Snart är det dags, så mysigt. Hoppas du vet att jag har tänkt komma och sniffa lite bebis sen! =P

    SvaraRadera
  2. Helt klart DU som bestämmer över dina barn! Låt hon tycka vad hon vill. Typsik tråkmåns!! /E

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)