Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 18 november 2011

Bara jag vaken... Var ned på toan med Astrid för en dryg timme sen, och sen kunde jag så klart inte somna om, då var det lika bra att gå ned igen och göra nån nytta! Ganska mysigt att vara själv på morgonen så här! Robban är ledig idag, hoppas han får en välförtjänt sovmorgon! Alfons kom hem skadad från innebandyträningen igår, han hade ett brännmärke på armbågen. Han var tydligen en tuff grabb då det hände, men hemma hos mamma kom tårarna, men ett plåster och några pussar och kramar senare så kändes det bättre! Och han skulle nog fara på nästa träning iaf! :) Ha en bra dag!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)