Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 16 november 2011

Imorse hade vi en sån mysig, ledig morgon, jag och barnen. Vi vaknade visserligen vid halv sju, men vi låg kvar och myste och pratade en timme. Det var inget skrik från den lilla rabiata, utan bara jättemysigt!!! :)

Vi har varit och badat idag, även det var mysigt. Idag hade vi tom sällskap, så jag hade nån vuxen att prata med för en gångs skull!! :)

Nu ska jag se om jag kan få igång detta bankID på mor och fars dator, det går inte det minsta som jag vill!!! Saknar verkligen våran dator där "allt" redan finns... Finns det förresten nån som kan "starta om en dator"?? Vi har en stationär som skulle ha varit tömd och omstartad...??

1 kommentar:

  1. Omstartad? Är det detsamma som tömd, formaterad och ominstallerad?

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)