Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 november 2011

Ikväll har Alfons varit på sin första innebandy-träning. Som han har längtat! Robban hade köpt en ny klubba till honom, och det var nästan lite jobbigt för Alfons att lägga bort den för att äta middag! ;-) *stolt kille* Han tyckte iaf att det var jätteroligt! Astrid blev lite ledsen när hon inte fick följa med, så jag och hon för en stund till mormor och morfar och surrade en stund. Ikväll har jag bakat bullar med philladelphiaost fyllning, blev inte så tokiga, men tyvärr lite råa... Nu ska vi se sena västerbotten-nytt, sen ska vi krypa isäng!! Barnen sover sen länge i Alfons säng, hand i hand! :-)

2 kommentarer:

  1. Men, sover de inte i eran säng numera? /Emma

    SvaraRadera
  2. Min kan inte sova i samma säng. Då blir det slagsmål.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)