Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 19 november 2011

En snabbis till stan blev det! Astrid längtade efter Alfons och tyckte inte alls att det var lyxit att ha oss för sig själv...! :) Jag hann med lite mer pepparkaksbak innan middan, resten av degen gav vi till mamma i namnsdagspresent! ;) Btw, Astrid har oxå namnsdag idag!! :) Ikväll hade vi lovat Alfons lördagsmys, så vi har ätit popcorn i pyjamas och sett på tv om elefanter... Jättemysigt, men helt otroligt hur mycket frågor de kan ha... Fast det var ju inga dumma frågor de hade om elefanterna! Sen fick Robban välja kanal, och då blev det en där de visar "Polisskolan"... Jag vet inte huuur många lördagar vi har sett det (hur många polisskolan filmer har det gjorts!!!!?), och det tillhör inte mina favoriter... Så jag tror att jag ska ta och krypa isäng istället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)