Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 7 november 2011

Kameratjuv! ;)
Astrid har slutat med blöja på natten, hon är jätteduktig :)
Hon har dock varit lite febrig och hängig i helgen...
I lördags var vi bortbjudna på middag, TRErätters!! Inte illa va? Och det var så underbart gott!!
Igår var vi till Pjäsörn och träffade mina underbart roliga och fina klasskompisar från gymnasiet. (ja, inte alla såklart, bara "gänget" ;)) Vi hade sjukt kul i skolan och gårdagen var minst lika rolig!! Visste ni tex att i Norsjö sopsorterar man inte??? ...bara en sån sak kan få fem tjejer att brista ut i tokskratt... ;) Hela familjer var med, så sammanlagt var vi 19 stycken som satt och åt tillsammans, och jag tror nog att alla hade trevligt!! Tusen tack, och nu får vi se till att det inte dröjer 10 år till nästa gång!!! :)
Barnen är i förskolan idag, jag ska snart fara och hämta dem. Jag har legat i stort sett hela dagen då det värker så sjukt mycket i höfterna... fast egentligen känns det inte bättre bara för att jag ligger heller...
Nåt så tråkigt som fläskpannkaka blir det till middag här idag. Robban ska iväg med ett skrotlass sen, skönt att bli av med en massa skrot, men typiskt att det då blir en kväll utan byggnationer uppe...

2 kommentarer:

  1. Snart nu! Hoppas det fortsätter funka bra med den blöjfria.

    SvaraRadera
  2. Tack igen för en superkul kväll! :) /Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)