Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 17 november 2011

I morse hann barnen hjälpa mig med lite scrap-pyssel innan de följde Robban till dagis! Jag har bakat saffransbullar och nå småkakor... Saffran var inte på dyrt nu... 20 kr på konsum! Ifjol kortade det ju över 30 kr!! Efter att jag hade bakat färdigt stupade jag i soffan... Det är så förskräckligt ont i höfterna/ fogarna/ ryggen idag... Natten har fått innehålla ganska mycket sömn, för en gång skull, kanske är det därför det är så ont idag? Innan jag ens kommit mig upp ur sängen imorse började tårarna forsa, och då hade jag kvar att bära ned Astrid... Men man får tänka positivt, jag kommer väl att vara så uppluckrad i fogarna att bebisen kommer att gå ut själv utan större problem! ;) Idag är det anhörigfika på förskolan, jag ska ta med mig mamma och fara dit! :) Och ikväll är det innebandyträning för Alfons, som han tjatat och frågat när det är torsdag igen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)