Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 8 november 2011

Jaha... Så var datorn paj igen... :| I kväll har vi varit och firat mamma som fyller år idag! När barnen lagt sig gick jag upp och målade Astrids säng ett varv, färgen blev nog lite utblandad av tårar... Så sjukt ont det är!! Men jag får skylla mig själv... Och nu är det ju bara ett varv kvar på den! :-) Jag vet att jag klagar jättemycket... Jag ska försöka skärpa mig!! :-) Nu tror jag att vi ska ta och krypa isäng vi oxå! Hoppas på en lång och god natt!! SOV GOTT!

3 kommentarer:

  1. Du har rätt till att klaga, förhoppningsvis är det inte så länge kvar nu...

    P

    SvaraRadera
  2. 17:e är ju om en vecka, det är ju snart! ;) /E

    SvaraRadera
  3. Du kan ju passa på att få barn den 16:e. Då fyller min mellantjej 3 år. Hon kom i och för sej för tidigt enligt UL, men vad vet dom ;-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)