Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 3 november 2011

Yeehooo!! Vi har en fungerande dator igen!!! :) En "gammal" jobbarkompis från Lövånger hade en laddare liggandes och "skräpa", hon lämnade den till mamma på jobbet och nu har vi dator igen!!! :)
Jag var till barnmorskan imorse, allt var ok!
Gick på stan en sväng sen, köpte inga julklappar, men har iaf kikat och har som klart för mig vad som ska handlas. Höll på att hungra ihjäl, så jag var tvungen köpa mig en macka på ck.

En jättemysig kväll har vi haft, barnen har lekt och inte ett enda bråk. Jag har stökat på och Robban byggt. Han är så duktig, min Robban!! Han är min riddare i skinande rustning som orkar stöka på där uppe fast han jobbat hela dagen. Jag försöker hjälpa till med det lilla jag kan oxå, slipa, spackla, sopa, måla... Kanske att det inte är helt klart innan bebisen anländer, men iaf en bra bit på väg!! Jag har kollat om tapeter till Astrids rum idag oxå, hittade jättefina!! ...självklart inte ur den billigare katalogen...! ;)

Barnen är lediga imorgon, så de ligger och myser i Alfons säng och ser "Kajsa Kavat". Fast det skulle inte förvåna mig om de har somnat redan! :) Jag sitter och snyftar till "Drömmen om ett barn" på tv3. Kan inte komma från tanken att vi har haft en välda tur med våra guldklimpar. Först fyra tuffa, kämpiga år då det inte ville bli nån bebis, och nu har vi snart (förhoppningsvis)tre barn på fem år!!! (ja, ni fattar väl att jag inte menar tre stycken femåringar!? Det behöver jag ju inte förklara! :P)

Nu ska jag sätta mig och bara vara en stund, sen måste jag ta en sväng med dammsugaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)