Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 19 november 2011

Nu har vi fått "gammdatorn" omstartad, rensad och tömd på ALLT!! Så nu har vi en fungerande dator igen!! :) Tack snälla!! :)

Igår var jag så sugen på surströmming, så vi åt faktiskt det till middag, bara familjen! Jättegott!!

Rörde ihop en pepparkaksdeg igår oxå, så idag på morgonen har jag och barnen bakat pepparkakor! *mumma* Och de var så duktiga!! Fast Astrid kladdade mest med sin deg, och Alfons tappade ned marmorkaveln på foten...

Nu ska Alfons vara med morfar och Tobias (och grävmaskinen!) en stund medans vi andra far till stan för inhandling av byggmaterial och kanske en present till den blivande 5-åringen...! ;)

Tjing!! :)

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)