Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 11 november 2011

De somnar i sina sängar, oftast i varsin, men ibland somnar de tillsammans, men på natten så kommer de till oss!

Idag har det stökats på hemma, eldat skräp och Robban har (nästan) satt in det sista fönstret! :) Snart kan vi kanske sätta på nån värme uppe!! :)

Nu är vi hos mor och far, Robban sågar nå lister och jag har betalat en räkning som hade sista datum idag... varför sätter man ett datum mitt i månaden?? Det är ju som gjort för att man ska glömma bort den... Och eftersom vi återigen är utan dator, så måste jag ju fara hit för att betala den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)