Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 4 november 2011

Natten har bestått av lite och dålig sömn. Och nu ger jag upp, jag har helt slut på ideér för hur vi ska få barnen att sova i sina sängar, OCH hur vi ska få Atsrid att sluta gråta/ skrika/ sparkas nattetid... Någonstans försöker jag intala mig att det blir bättre när bebisen kommit... men vem vet det kan väl bli tvärtom oxå...
Jaja, man ska väl inte klaga! Sova får jag göra när barnen blir tonåringar!! Eller är det då jag ska sitta vaken och vara orolig över vad de har för sig??? Ja, då får jag väl sova när de flyttat hemmifrån då...! ;)

Alfons är på rethumör idag. Astrids vokabulär för dagen verkar endast bestå av "JAG vill... DU ska...!" Nä, mammans humör är inte på topp, måste man vara det jämt???????

1 kommentar:

  1. Nää, mammor måste inte vara på topp jämt, de är också människor!!!
    Har ni försökt att massera hennes underben, på baksidan,(kanske växtvärk). Jag har använt det på mina barn och barnbarn, de blir de avslappnade då. Hälsningar! KMe från P-å

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)