Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 4 november 2011

Så här sött hade de somnat igår när jag kikade till dem, de hann inte se mycket av filmen förrns de sov! :)
Tack för tipset, jag ska prova massera benen på henne, men det känns som att jag har provat allt, jag får nog inse att det är liksom bara så som hon är! ;) Men det var kul att "höra" av dig!!!! :)
Astrid har varit på sämmerilet sen hon vaknade imorse, vid sextiden. Jag frågade varför hon inte lyssnar på vad jag säger och fick svaret skrikit tillbaka i ansiktet "FÖR JAG LYSSNAR BARA PÅ PAPPOR!!!!!" *haha* trollungen min, jag skulle ha haft några extrapappor här idag mao... ;)
Nu ska vi gå och äta lite mellis, lyxmellis blir det idag! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)