Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 30 juni 2009

tisdag kväll

Varit till Svarttjärn och haft trevligt idag! Plaskat i poolen och ätit korv me bröd! På eftermiddan då barnen var lagomt trötta for vi till Stackgrönnan och intog (för min del) årets andra räkmacka! Otroligt gott! =)
Barnen hoppade i hoppborgen och vi kollade in kvällsloppisen, men det var inte mycket att hurra för...

Väl hemma igen så badade barnen, mormor kom förbi och sen la sig de små att sova. Robert har varit och skruvat ikväll. Jag är vrååålhungrig nu eftersom räkmackan blev som en tidig middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)