Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 30 december 2009

Alfons har varit "tuttlös" 1 vecka!!! =)

Jobb, jobb, jobb och jobb! Robert har påstått att jag jobbar för mycket, "Du är ju aldrig hemma", säger han. Och det har visat sig att han har rätt... ;)

Det har varit några snöiga och kalla dagar. Men jag är ju som jag vart, och klagar inte alls på vägföret! Lite mer spänning på vägarna bara!! =)

Ikväll har Mikales varit här och spelat Bingolotto.. ingen vinst... Robert var ett kryss från 3 miljoner... Vad skulle man ha gjort för de pengarna??? Lätt; lejt folk för att renovera huset och köpt en skoter!! =) Har ätit pepparkakor, romröra, godis och druckit glögg! Gott och trevligt!

Jag började klockan sex imorse, och känner mig just nu mer död än levande... var så nära att somna under förmiddagsfikat... men jag höll mig vaken! (tror jag iaf!! ;P)

Ska ta och stöka undan lite, och sedan stöka mig i säng!! =)

(Fast vet ni, nu börjar "Navy CIS"... undrar om jag kan förhandla till mig en sovmorgon inmorgon... =P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)