Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 19 december 2009

"Speedway" ;)

Visst har jag blivit bättre på bloggandet igen...?? =P (fast sämre på att lägga in bilder, måste nog skärpa mig med det oxå...)

Natten gick bra att jobba, fast jag har inte varit så trött någon annan jobbnatt... men det gick bra ändå. Så idag har jag sovit. Känner mig inte riktigt fräsh idag, skallebank bla... men ändå på nåt sätt lite "speedad", har hunnit röjja det värsta här hemma och satt igång tvättmaskinen... Robert och barnen är borta, och ska jag vara helt ärlig, så vet jag inte vars de är! =)

Nu ska jag gå och göra nån nytta innan klockan blivit kväll och det är dax att fara tillbaka för ännu en natt på Nygården!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)