Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 11 december 2009

I´m bad...

Har fått höra att man är saknad här i "cyberspace"!! ;) Men HÄR är jag!! =)

Idag har vi sett barnens luciatåg på dagis! Å mina småtroll var jätteduktiga, Alfons som tomte och Astrid som tärna. De stod stilla under hela "spelet"!

Vi har varit med Therese och barnen Fetoch ätit buffé på O´learys. Taco/ kykling/ pastagratäng- buffé kan man nog säga att det var. Gottit värre! Fast Robert påstår att Astrid inte ska få gå på restaurang igen förrns hon är fem år... undrar varför...!? ;P

Vi hade planerat att se "Flickan som lekte med elden" hos Mikaels ikväll. Men då Mikael inte är riktigt kry så for blev det "bara" Therses som kom hit och såg den med oss! Och den var såklart jättebra! Men det blir nästan för många namn för mig att hålla reda på... så man skulle nog ha sett det en gång till... Vi drack glögg till, det var jättegott! Jag som inte har varit så förtjust i det förrut... !
Ja, jag ska försöka bättra mig på den här fronten... men nu har jag blivit introducerad (fint ord! Man ska använda de få, fina orden som man kan... särskilt när man förstår vad de betyder!! ;))till at spela "Super Mario Brothers" på datorn... huuuur kul som helst!! =)
HA det gott och sköt om varandra!! Kom gärna och hälsa på nån gång!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)