Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 25 december 2009

GOD JUL! <3

Ja, så var julafton 2009 över. En helt fantastisk dag! Började med frukost hos farfars, Tomten hittade dit och delade ut några klappar! Tyvärr hade renarna kört fast längre bort i snön, så de fick vi inte se... ;)

Julmaten intogs senare hos morfars (jag menar alltså barnens farfar/morfar!! :)) Mysigt värre. Efter "Kalle" så kom Tomten även dit, den här Tomten hade lämnat renarna hemma och fick skjuts i en röd Ford! ;) Barn och vuxna; lyriska över sina julklappar! Även jag måste ha varit en "snäll kicka" då Tomten hade så många klappar att ge mig!! =)

Nu är vi hemma och barnen sover, vi har packat upp och monterat ihop julklapparna och lagt några nya under granen!! =D Nu hoppas jag att barnen sover som stockar i natt, för det var mn plan, att jag skulle göra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)